zondag 18 december 2011

kerstballen *give away*

eindelijk...
afgelopen week maakten we hier thuis zelf nieuwe kerst"ballen" van papier.
het oorspronkelijke plan ligt half afgewerkt op de tafel,
als er iemand van jullie daar al in geslaagd is ; (picture please!) groot
respect...dat is niet simpel...
we hielden het bij iets eenvoudig

























maar wel mooi
zo hoort dat, nietwaar?


toen al dacht ik : papier genoeg





en kerst in aantocht...
wie kan ik hiermee plezieren?
je krijgt een afgewerkte bal en twee setjes om er zelf nog te maken.
volgen mag, linken mag, maar vooral :
laat een berichtje achter op deze post en vertel me of je fan bent van
de witte (met washi-tape), de gekleurde, of van allebei.  Dan zorg ik daar voor :-)
Om ze nog voor kerst bij je thuis te hebben, tellen alleen reacties
tot en met dinsdag 20/12/2011 24.00u.



parels : de banier (sponsor van VK!)

papier : wit & ecru tekenpapier
            overschot geboortekaartje JACK
            blauw &roest millimeterpapier
            origami-papier van Kiteya Soho (NY)

masking tape : gekocht in NY twee jaar geleden, samen met dit boekje :

♥♥♥











 ♥♥♥







































i ♥ these kind of things...





2 opmerkingen:

  1. Ik doe zeker en vast mee!! Ik ben fan van de Jack kerstballen! Mag dat ook?

    Waarom, jack is mijn liefste, schattigste, fantastischste (weetzelfsnietofdatbestaat) petekind, hij is samen met mijn twee schatten numero 1 in mijn hart! Dus ik zou wel een Jack bal in mijn boom willen, lekker heerlijk een bal die niet stuk kan, aangezien zoonlief de ballen geregeld versast!

    Ik zet je in link op mijn blog en willen of niet, er komt een jack bal in mijn boom, bezie dat maar als meter I love hou kado met kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben wel zot van de gekleurde, maar allebei mag ook hoor!!! x

    BeantwoordenVerwijderen