maandag 23 januari 2012

// allemaal broekjes


U hebt wellicht al te veel kleren tegen de muur zien hangen,
maar ik vind dat onze mooie muur nog een ereplaatsje mag krijgen,
dus...



























Dit broekje zag ik eerst bij haar, en ik heb het toen meteen gekocht.
Simpel ; ik denk dat het 5 dollar kost, en een dag later zit het in je mailbox.



























































Dat 't shirtje, dat heeft wat langer geduurd.
Op een avondje schoten stikt knipte ik al babbelend twee voorpanden.
Nadat ik thuis al eerst het voorpand van de broek in twee had geknipt (ja lach er maar mee),
kwam ik dus stof te kort...
Ik vind het maar niks, maar daarom dus dat de mouwen in twee verschillende stofjes zijn....








































Chance dat dat poepke er zo schattig in zit...





























Deze maakte ik al een paar keer, ik vind het echt een super model.
Wel nog wat te groot voor onze kleine reus, maar dit broekje past zo
schoon bij deze slaapzak... me happy :-)









































En dit is hetzelfde als dat hierboven, met een overschotje van hier.








































Ik wilde het volledig omkeerbaar maken, maar daar had ik dan weer niet genoeg stof voor...
ik heb de pijpen een stukje gevoerd en dat langs de buitenkant op de naad vastgezet.  
Zo kunnen we de pijpen toch nog omplooien.

Het volgende projectje waar ik vorige keer al over sprak ligt hier echter nog altijd te wachten...
op boordstof :-) en op de tijd dat mijn onkunde een beetje geminderd is.
Hoeveel tijd dat juist vraagt zal u hier binnenkort of binnenlang dus wel ontdekken.




5 opmerkingen:

  1. Ooh, het uilenpakje is schitterend ! En die mouwtjes, die passen toch perfect bij het poepke ! Mooi mooi mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat vind ik ook: de mouwtjes zijn precies een 'variatie' op het poepje! :-) Mooi gedaan en ook: schoon behang!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Jack heerlijk! Wat heeft de mama dat weer mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen